با اتمام عملیات بهسازی خطوط داخلی ایستگاه سپر رستم با ماشین سرند، اداره کل راه آهن قم به رکورد ۱۴۰ کیلومتر بهسازی خط دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، بهسازی خطوط راه آهن قم از سال ۱۴۰۰ در بلاک نمکزار- علی آباد شروع شد و پس از آن به ترتیب بلاک های سپر رستم قمرود، محمدیه- قمرود، ساقه -باغیک و بخشی از بلاک باغیک- سواریان و خطوط ایستگاه سپررستم تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳ بهسازی شد.
از مزایای این پروژه می توان به افزایش ایمنی سیر و حرکت، کاهش توقف قطارها، حذف تقلیل سرعت ها و کاهش هزینه های نگهداری خطوط اشاره کرد.