مدیرعامل شرکت مسافری ریلی نورالرضا با اشاره به دو سال موفقیت این شرکت در کسب رضایتمندی مشتری از سوی راهآهن، عنوان کرد که امسال نیز ستاد نوروزی این شرکت از ۱۲ بهمن برپا خواهد شد و بالاترین کیفیت را به مسافران خود ارائه خواهد داد.
محمد درگاهی، مدیرعامل شرکت مسافری ریلی نورالرضا در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با اشاره به آمادگی کامل این شرکت برای برپایی ستاد نوروزی ۱۴۰۳، اظهار کرد: از ۱۲ بهمن، ستاد نوروزی این شرکت تشکیل میشود و تمامی اختیارت مدیرعامل، به این ستاد واگذار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مسافری ریلی نورالرضا با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه، ستاد نوروزی این شرکت وارد فاز عملیاتی خواهد شد، عنوان کرد: مطابق سنوات گذشته، طی این ایام، چندین کمیته در این ستاد فعال خواهند شد.
درگاهی تاکید کرد: کمیته نظارت میدانی و حضور بازرسان در مسیرها و نواحی، کمیته بررسی اقلام پذیرایی و کمیته پاسخگویی به درخواست مسافران از جمله کمیتههایی هستند که طی این ایام، فعال خواهند بود.
مدیرعامل شرکت مسافری ریلی نورالرضا با اشاره به اینکه این شرکت به مدت دو سال پشت سر هم، مطابق نظرسنجی انجام شده، نشان رضایتمندی مشتری را از راهآهن جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است، تصریح کرد: امسال نیز، در خصوص تزئینات داخل قطار و پوشش پرسنل و دیگر امور، این شرکت بالاترین کیفیت را به مسافران خود ارایه خواهد داد.