شرکت راهآهن مترو دهلی اپلیکیشن خاصی عرضه کرده است که سفرهای ایمن و بیوقفهای را تضمین میکند.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از ایمنا، شرکت راهآهن مترو دهلی ( DMRC) اعلام کرده است که با ادغام سیستم فروش بلیط خود در اپلیکیشن همراه “One Delhi”، جهشی رو به جلو در زمینه افزایش دسترسی به خدمات خود انجام داده است، هدف این اقدام فراهم کردن بستری یکپارچه برای مسافران است تا بتوانند سفرهای بیوقفهای را برای استفاده از مترو و اتوبوس برنامهریزی کنند؛ اپلیکیشن یادشده دامنه خود را گسترش داده است و بلیطهای دیجیتال QR را در اختیار مسافران قرار میدهد.
شرکت راهآهن مترو دهلی ( DMRC) در زمینه ارائه راهحلهای فروش بلیط دیجیتال فعال بوده است و روزانه حدود ۱۲۰ هزار بلیط QR دیجیتال از طریق برنامههای مختلف DMRC Saarthi، Whatsapp، Paytm، DMRC Travel، Phonepe و Ridlr به فروش میرساند، اکنون نیز برنامه “One Delhi” نیز به آنها اضافه شده است و به مسافران این امکان را میدهد که از یک برنامه واحد برای همه نیازهای حملونقل خود استفاده کنند.
برنامه “One Delhi” با حدود ۳۰۰ هزار کاربر فعال و ۱۵۰ هزار فروش روزانه بلیط اتوبوس، اکنون به مسافران متروی دهلی نیز پاسخ خواهد داد، این مشارکت استراتژیک به راحتتر شدن رفتآمد در متروی دهلی کمک میکند و راهحلی یکپارچه برای نیازهای حملونقل مسافران ارائه میدهد؛ یکی از ویژگیهای قابلتوجه برنامه یادشده، قابلیت برنامهریزی سفر یکپارچه است، به طوری که کاربران نقطه مبدا و مقصد خود را انتخاب میکنند و اپلیکیشن یک برنامه سفر جامع برای افراد ایجاد میکند که خدمات اتوبوس و مترو را با یکدیگر ترکیب میکند، به نظر میرسد که این قابلیت نقطه عطف مهمی برای سیستم حملونقل شهری دهلی است که با چشمانداز شهر برای شبکه حملونقل عمومی به هم پیوستهتر و کارآمدتر همسو میشود.