مدیرعامل شرکت نورالرضا از افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت قطارهای پنج ستاره با هدف افزایش رفاه و خدمات به مسافران خبر داد.
محمد درگاهی، مدیرعامل شرکت ریلی مسافری نورالرضا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با ابراز خرسندی از افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت قطارهای مسافری ۵ ستاره این شرکت، گفت: عدم افزایش قیمت بلیت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سایر قطارها عقب ماندگی شرکت را به دنبال داشت.
درگاهی گفت: هر چند این افزایش جبران عقب ماندگیهای گذشته را نمیکند؛ اما اقدامی رو به جلو تعبیر میشود و به دلیل اینکه با هدف افزایش تنوع و خدمات به مسافران صورت پذیرفته، شایسته تقدیر است.
مدیرعامل شرکت نورالرضا تاکید کرد: با افزایش نرخ بلیت، این شرکت نیز بیش از گذشته بر میزان رفاه و خدمات به مسافران افزوده است به طوری که هماکنون، این تغییرات هم در پوشش میهمانداران و هم غذا و سایر خدمات قابل مشاهده است.
درگاهی با بیان اینکه افزایش درآمد ناشی از فروش بلیت قطار، باعث افزایش میزان سرمایهگذاری شرکت نیز خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرمایهگذاری و خرید واگن جدید، نسبت مستقیم با نرخ بلیت و میزان فروش آن در سال دارد و بدیهی است که به هر میزان نرخ بلیت افزایش پیدا کند، بر میزان سرمایهگذاری شرکت جهت خرید واگن جدید نیز افزوده میشود.
گفتنی است؛ هماکنون شرکت ریلی مسافری نورالرضا دارای ۵۴ دستگاه واگن پنج ستاره مسافری، ۵ دستگاه رستوران و ۵ دستگاه مولد برق است که بیشتر در مسیر تهران – مشهد به ارائه خدمات ممتاز به مسافران و زائران میپردازد.