روابط عمومی راهآهن اعلام کرد: هزینه بلیت مسافران قطار تهران – مشهد که به علت نقص فنی به مدت پنج ساعت در شاهرود متوقف شده بود، بهطور کامل به مسافران مسترد میشود.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، قطار تهران – مشهد شرکت «نورالرضا» که ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۲۲ دی ماه از مبدا حرکت کرده بود، صبح روز بعد (۲۳ دی) به دلیل آنچه نقص فنی دیزل عنوان شده است، به مدت پنج ساعت در شهر شاهرود متوقف شد.
با توجه به اینکه در صورت تاخیر بیش از سه ساعت، باید جریمه به مسافران پرداخت شود، روابط عمومی راهآهن اعلام کرد: هزینه بلیت مسافران این قطار، بهطور کامل به مسافران مسترد میشود.
بر طبق اعلام روابط عمومی راهآهن، مسافران میتوانند حداکثر در مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با همراه داشتن اصل بلیت، کارت ملی یا شناسنامه، به دفاتر فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت وجه خسارت اقدام کنند.