عضو هیئت مدیره شرکت ریل پرداز نو آفرین گفت: تنها و بهترین حلقهای که میتوان از آن در جهت افزایش سرمایهگذاری در صنعت لکوموتیو از آن استفاده کرد اجرای ماده ۱۲ است.
هاتف مظفری، عضو هیئت مدیره شرکت ریل پرداز نو آفرین در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با اشاره به برگزاری دومین جلسه مدیرعامل راهآهن با مالکان طی دو ماه اخیر و دستاوردهای آن، اظهار کرد: به نظرم رویکرد دکتر صالحی در سنوات اخیر کم نظیر است.
وی با بیان اینکه دکتر صالحی طی این دیدارها، به طور خیلی صریح مظلومیت کشندهها و مالکان لکوموتیو را اعلام داشت، خاطرنشان کرد: به امید خدا با پیگیری و جدیتی که ایشان دارد، امیدواریم که بتوانیم به حقوق از دست رفته در سنوات اخیر دست پیدا کنیم.
عضو هیئت مدیره شرکت ریل پرداز نو آفرین عنوان کرد: به نظر بنده، متاسفانه یکی از مشکلاتی که الان در صنعت ریلی داریم، این است که واگنهای باری مستقیم به درآمدی که از طرف مالکان بار به چرخه صنعت ریلی وارد میشود وصل هستند که این خود تبدیل به اهرم فشاری برای دوستان شده است.
مظفری تصریح کرد: در واقع در مذاکراتی که با آنان داشتیم، یکی از مواردی که نگذاشت به جمعبندی و سرانجام برسیم، این بحث بود که چون دوستان خودشان را شرط لازم برای هر معاملهای در حملونقل ریلی میدانند، آنان یک سری شرط یک طرفهای را میخواهند الزام کنند تا مالکان لکوموتیو آنها را بپذیرند.
وی با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی دکتر صالحی، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به مسایل مطرح شده، فضا و هجمهای که وجود دارد بشکند و دوستان بپذیرند که با مالکان لکوموتیو تعامل کنند.
عضو هیئت مدیره شرکت ریل پرداز نو آفرین در خصوص موضوعاتی که میتوانند باعث جذب سرمایهگذاری در بخش لکوموتیو شوند، تصریح کرد: قبل از هر چیزی تسهیلات ماده ۱۲ مطرح است؛ چون ماده ۱۲ آنطور که آقای دکتر صالحی گفتند، چنانچه به ثمر بنشیند، خیلی بیشتر از تعرفه و دیر کرد تاثیرخواهد گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: تنها و بهترین حلقهای که میتوان از آن در جهت افزایش سرمایهگذاری در صنعت لکوموتیو استفاده کرد، ماده ۱۲ است.
عضو هیئت مدیره شرکت ریل پرداز نو آفرین با ابراز امیدواری از به ثمر نشستن ماده ۱۲، عنوان کرد: با به ثمر نشستن آن، نه تنها مالکان لکوموتیو فعلی، بلکه سرمایهگذاران بیرونی هم بسیار ترغیب میشوند که در این زمینه ورود پیدا کنند.