مدیرکل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری گفت: در آبان ماه امسال به حدود ۷۷ هزار نفر از طریق سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹)، پاسخ داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، محسن طباطبایی افزود: سامانه صدای مسافر راه آهن به عنوان تنها مرجع پاسخگویی به مسافرین محترم در آبان ماه سال ۱۴۰۲، پاسخگوی ۷۷ هزار و ۲۵۶ نفر بوده که از این تعداد ۴۱ هزار و ۸۹۱ تماس، به صورت تلفنی و از طریق کارشناسان این واحد پاسخ داده شده و تعداد ۳۵ هزار و ۳۶۵ تماس نیز از طریق تلفن گویا، پاسخگویی شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۲ درصد تماس های تلفنی منجر به ثبت شکایت شده و ۹۸ درصد تماس ها شامل اطلاع رسانی و یا پیگیری های لحظه ای بوده که برطرف شده است.