مدیرعامل راه آهن گفت: شرکت های ریلی مسافری در ایام سفرهای نوروزی، بایستی تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح رفاهی و ایمنی واگن های مسافری انجام دهند.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، دومین جلسه ستاد نوروزی، با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران کل ستادی و همچنین مناطق راهآهن (به صورت ویدیو کنفرانس) و نیز رییس انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی مسافری در تاریخ ۳۰ بهمن ماه برگزار شد.
سید میعاد صالحی در این جلسه بیان داشت: ستاد نوروزی راه آهن برای انجام برنامهریزی و هماهنگی لازم تشکیل شده تا خدمات مناسب در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران ارائه شود.
وی تاکید کرد: برای سفرهای ریلی باید اجزای مختلف یک سفر خاطره انگیز، ایمن و راحت فراهم شود.
مدیرعامل راه آهن گفت: سفر ریلی یک منظومه چند وجهی است و ما همزمان هم بر لزوم رعایت هرچه بیشتر اصول ایمنی، هم بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی در قطارها و ایستگاه ها، هم بر مسائل رفاهی، بهداشتی و زیبایی کوپه ها و هم بر لزوم رعایت قوانین توسط مسافران تاکید میکنیم.
ناصر بختیاری، رییس انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی مسافری نیز در این جلسه از آمادگی تمامی شرکت های مسافری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: شرکت ها در حال تلاش فشرده برای افزایش کیفیت و ظرفیت ناوگان خود و پاسخدهی به تقاضای فزاینده مسافرت ریلی هستند.
ارائه گزارش آخرین وضعیت ناوگان مسافری، وضعیت زیرساخت های فروش بلیط، مرور کیفیت و کمیت فروش بلیط های اسفند ماه بعنوان اولین تجربه روش جدیدی عرضه بلیط، برنامه های فرهنگی ایستگاه ها و قطارها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعات مورد بررسی در جلسه ستاد نوروزی بود.